Podstawowe obowiązki pracownika

easyjober-pracownik-obowiazki
0

Z cyklu „Kodeks Pracy” Czy wiesz, że …
Art. 100. [Podstawowe obowiązki pracownika]
„§ 1. Pracownik jest obowiązany wykonywać pracę sumiennie i starannie oraz stosować się do poleceń przełożonych, które dotyczą pracy, jeżeli nie są one sprzeczne z przepisami prawa lub umową o pracę.
§ 2. Pracownik jest obowiązany w szczególności:
1) przestrzegać czasu pracy ustalonego w zakładzie pracy,
2) przestrzegać regulaminu pracy i ustalonego w zakładzie pracy porządku,
3) przestrzegać przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych,
4) dbać o dobro zakładu pracy, chronić jego mienie oraz zachować w tajemnicy informacje, których ujawnienie mogłoby narazić pracodawcę na szkodę,
5) przestrzegać tajemnicy określonej w odrębnych przepisach,
6) przestrzegać w zakładzie pracy zasad współżycia społecznego.”.
Macie pytania ? Piszcie do nas, a my na nie odpowiemy 🙂
www.easyjober.pl

Dodaj komentarz

Zaloguj się. Musisz być zalogowany, aby dodać komentarz.