Najczęściej Zadawane Pytania

Kandydat

  • Nie. Kandydat korzysta z portal easyJober nieodpłatnie.
  • Tak. Kandydat może dodać jeden plik CV w formatach doc,docx,rft,pdf. List motywacyjny można redagować bezpośrednio na stronie profilu Kandydata

Pracodawca

  • Aby dodawać ogłoszenia z ofertami pracy, należy założyć konto Pracodawcy oraz uzupełnić wymagane pola profilu.
  • Tak. Aby dodawać oferty pracy, należy najpierw wykupić dowolny pakiet z ogłoszeniami do emisji.
  • To zależy. Zarejestrowany Pracodawca ma do wyboru kilka pakietów. Każdy z pakietów dokładnie określa ilość ogłoszeń możliwych do wykorzystania w danym cyklu rozliczeniowym pakietu.
  • Tak. W treści ogłoszenia można dodawać elementy graficzne.

Ogólne

  • Tak. Portal easyJober wykorzystuje zaawansowane techniki ochrony danych osobowych, jak i innych informacji przechowywanych w bazach danych. Ponadto, połączenie pomiędzy klientem a serwerem jest chronione poprzez tak zwane połączenie bezpieczne - szyfrowane.

Rozliczeniowe

  • Tak. Do każdej usługi zakupionej w ramach easyJober, klient otrzymuje fakturę VAT, najpóźniej do 7 dnia od aktywowania danej usługi. Obejmuje to także usługi opłacone poprzez tak zwane szybkie płatności PayU.
  • Zasadniczo jest on dostępny podczas zamawiania danej usługi. Możesz zobaczyć go także tutaj:
  • Tak. Nasz system zakupu pakietów obsługuje szybkie płatności PayU, a także PayPal.

Masz więcej pytań ?

Z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania. Skorzystaj z czatu, który znajduje się w prawym dolnym rogu ekranu lub skontaktuj się z nami poprzez formularz.

Skontaktuj się z nami